ACTE SOLIDARI AMB SOR LUCIA CARAM PER UCRAÏNA

Sor Lucía Caram oferirà diumenge vinent, dia 21, una xerrada sobre l’actual situació de la invasió d’Ucraïna per part de l’exèrcit rus a la Sala Lucilla Atilia del Castell del Remei en un acte que inclou un concert a càrrec del Cor Juneda Canta amb degustació de vins del celler per tal de recaptar recursos econòmics per a la construcció d’un hospital de campanya.

La intervenció de Sor Lucía Caram començarà a les 11.30 hores i explicarà la vivència dels viatges que fa mensualment a territori ucraïnès i la necessitat de l’equipament mèdic. A continuació, els 45 cantaires que integren el cor junedenc actuaran interpretant un repertori amb obres de diversos estils d’una durada d’una hora que clourà amb una degustació de vins Castell del Remei.

Les entrades solidàries s’adquiriran a l’enoteca del celler abans de l’esdeveniment per una aportació mínima de 5 euros i, així mateix, els assistents podran comprar l’últim llibre de la religiosa del Convent de Santa Clara.

D’altra banda, dissabte 20, en la mateixa sala i a les 19.00 hores tindrà lloc un concert solidari amb l’ONG Pont Solidari al Món per a captar fons per al seu projecte d’hospital infantil i escola a Nepal.