PROGRAMACIÓ D’ACTIVITATS

Degustació d’una copa de vi a l’enoteca del celler amb terrassa. Preu: a partir de 2€.

Servei de bar  a l’enoteca del celler amb terrassa: cava, vermut, aigua, refrescos de taronja, llimona i cola; patates, olives i escopinyes.

De dilluns a divendres, de 9 a 14 i de 15 a 17 hores; dissabte, de 10 a 18.30 hores; i diumenge i feiners, de 10 a 14.30 hores.

Visites guiades al celler amb tast de 3 vins. Enoteca del celler. Preu: 15€ per persona majors d’edat.
De dilluns a divendres, a concertar.

Dissabte a les 11, 12.15,  13.30 i 16 hores.

Diumenge i festius a les 11 i 12.15 hores.

Visita al Santuari de la Mare de Déu del Remei. Preu: 5€ per persona.

Dissabte a les 13 hores.

Visita a les exposicions

Circuit  d’Orientació per la finca Castell del Remei. Recollida del mapa a l’enoteca.

ABRIL 2024

Exposició Sala Lucilla Atilia: Ecos de passions prohibides: Una immersió a La casa de Bernarda Alba d’Aida Pallàs Barta, fotografia.

Exposició Sala de Tast de l’enoteca del celler: Aquarel·les del Calendari Canal Viu 2024, de R. Cerdán.

Exposició Museu d’Història de Catalunya (de l’1 al 28 d’abril): Una altra història amb l’exhibició de les dues làpides originals del Castell del Remei commemoratives de la reversió de la propietat del Canal d’Urgell als regants.

– Dissabte, 6 (Sala Lucilla Atilia, 11 h): Xerrada Salut femenina: menopausa i osteoporosi a càrrec de Maria Antònia Roca, presidenta de l’Associació de Dones Hera.

– Diumenge, 14 (Sala Lucilla Atilia, 12 h): Presentació del llibre Urgell. La febre d’aigua de Vicenç Villatoro a càrrec de la historiadora Lluïsa Pla i de l’escriptor Vidal Vidal amb la presència de l’autor.

– Diumenge, 28 (de les 10 a les 14.30 hores): Aplec de Primavera del Castell del Remei.

MAIG 2024

Exposició Sala Lucilla Atilia: Obres d’Antoni Camarasa, pintura.

Exposició Sala de Tast de l’enoteca del celler: Aplecs de la Sardana, concurs de fotografia de la Coordinadora d’Aplecs de la Sardana de les Comarques Lleidatanes amb la col·laboració dels Amics de la Foto de Lleida.

– Dimecres, 1: 26è Aplec de la Sardana del Castell del Remei.

– Diumenge, 19 (Sala Lucilla Atilia, 12 h): Presentació del llibre L’ombra dels ocells de Miquel Riera a càrrec de Carme Vidal amb la presència de l’autor.

– Dissabte, 25: 7a Caminada i Cursa Nocturna Castell del Remei.

JUNY 2024

Exposició Sala Lucilla Atilia: Obres d’Antoni Camarasa, pintura.

JULIOL 2024

Exposició Sala Lucilla Atilia: Obres de la col·lecció de José Luis Escuer.

Exposició Sala de Tast de l’enoteca del celler: Aigües irisades de Maria Josep Rúbies Bizcarri, aquarel·la.

AGOST 2024

Exposició Sala Lucilla Atilia: Obres de la col·lecció de José Luis Escuer.

Exposició Sala de Tast de l’enoteca del celler: Obres de Ramon Simona, fotografia.

SETEMBRE 2024

Exposició Sala Lucilla Atilia: Obres de la col·lecció de José Luis Escuer.

Exposició Sala de Tast de l’enoteca del celler: Obres de Miguel de Ibarbia, pintura.

OCTUBRE 2024

Exposició Sala Lucilla Atilia: Commemorativa del 60è aniversari del centenari, de la constitució de la Comunitat General del Regants, i de la reversió de la propietat dels Canals d’Urgell als regants.

Exposició Sala de Tast de l’enoteca del celler (a partir del dia 27): Nits de jazz a la sala Europa d’Hermínia Sirvent, fotografia.

– Diumenge, 27 d’octubre: Concert d’inauguració de la 31a edició del Festival de Jazz de Lleida Jazztardor.

Diumenge, 13: Festa Major del Castell del Remei.

NOVEMBRE 2024

Exposició Sala Lucilla Atilia (a partir del dia 12): Selecció de Vestits de Paper en el 60è aniversari del Concurs de Vestits de Paper de Mollerussa.

– Diumenge, 10 (El Vilosell): 9a Cursa i Caminada Celler Tomàs Cusiné.

DESEMBRE 2024

Exposició Sala Lucilla Atilia: Selecció de Vestits de Paper en el 60è aniversari del Concurs de Vestits de Paper de Mollerussa.

Exposició Sala de Tast de l’enoteca del celler: Nits de jazz a la sala Europa d’Hermínia Sirvent, fotografia.

Exposició Sala de Tast de l’enoteca del celler (a partir del dia 16): Diorames del mestre pessebrista Albert Bertran.

– Diumenge, 15: Mercat de Nadal i exposició de diorames del mestre pessebrista Albert Bertran al Santuari de la Mare de Déu del Remei en col·laboració de l’Agrupació Ilerdenca de Pessebristes.