PROGRAMACIÓ D’ACTIVITATS

Degustació d’una copa de vi a l’enoteca del celler amb terrassa. Preu: a partir de 2€.

Servei de bar  a l’enoteca del celler amb terrassa: vi, cava, vermut, aigua, refrescos de taronja, llimona i cola; patates, olives i escopinyes.

De dilluns a divendres, de 9 a 14 i de 15 a 17 hores; dissabte, de 10 a 18.30 hores; i diumenge i feiners, de 10 a 14.30 hores.

Visites guiades al celler amb tast de 3 vins. Enoteca del celler. Preu: 15€ per persona majors d’edat.
De dilluns a divendres, a concertar.

Dissabte a les 11, 12.15,  13.30 i 16 hores.

Diumenge i festius a les 11 i 12.15 hores.

Visita al Santuari de la Mare de Déu del Remei. Preu: 5€ per persona.

Dissabte a les 13 hores.

Visita a les exposicions

JULIOL 2024

– Exposició Sala de Tast de l’enoteca del celler: Aigües irisades de Maria Josep Rúbies Bizcarri, aquarel·la.

AGOST 2024

– Exposició – Exposició Sala Lucilla Atilia: Joan Miró, Poesia i obra gràfica. Obres de la col·lecció de José Luis Escuer.

– Exposició Sala de Tast de l’enoteca del celler: Nits i dies ponentins de Ramon Simona, fotografia.

SETEMBRE 2024

– Exposició Sala de Tast de l’enoteca del celler: Fills de la faula de Miguel de Ibarbia, pintura.

– Diumenge, 22 (11 h, Plaça Major): 30a Trobada de motos Expo Clàssic (Fira de Mollerussa).

– Diumenge, 22 (12 h, Sala Lucilla Atilia): Presentació del llibre A la recerca de l’obra perduda d’Albert Velasco, amb conversa amb l’autor.

OCTUBRE 2024

– Exposició Sala Lucilla Atilia: Castell del Remei, origen del Canal d’Urgell. Commemorativa del 60è aniversari de l’acte de reversió de la propietat del Canal d’Urgell als regants.

– Exposició Sala de Tast de l’enoteca del celler (a partir del dia 27): Nits de jazz a la sala Europa d’Hermínia Sirvent, fotografia.

– Diumenge, 13: Festa Major del Castell del Remei.

– Dissabte, 26: Festa del Vi de Lleida.

– Diumenge, 27: Concert d’inauguració de la 31a edició del Festival de Jazz de Lleida Jazztardor.

NOVEMBRE 2024

– Exposició Sala Lucilla Atilia (a partir del dia 12): Selecció de Vestits de Paper en el 60è aniversari del Concurs de Vestits de Paper de Mollerussa.

– Dissabte, 2 (12 h, Sala Lucilla Atilia): Conferència L’origen del Canal d’Urgell a càrrec de Maribel Pedrol, directora de la Fundació Canals d’Urgell.

– Diumenge, 10 (El Vilosell): 9a Cursa i Caminada Tomàs Cusiné.

DESEMBRE 2024

– Exposició Sala Lucilla Atilia: Selecció de Vestits de Paper en el 60è aniversari del Concurs de Vestits de Paper de Mollerussa.

– Exposició Sala de Tast de l’enoteca del celler: Nits de jazz a la sala Europa d’Hermínia Sirvent, fotografia.

– Exposició Sala de Tast de l’enoteca del celler (a partir del dia 16): Diorames del mestre pessebrista Albert Bertran.

– Diumenge, 15: Mercat de Nadal i exposició de diorames del mestre pessebrista Albert Bertran al Santuari de la Mare de Déu del Remei en col·laboració de l’Agrupació Ilerdenca de Pessebristes.