CASTELL DEL REMEI INICIA LA SEVA PROGRAMACIÓ ANUAL

La programació d’activitats que acollirà enguany el Castell del Remei abasta les diverses àrees temàtiques de les que s’ocupa la Fundació Castell del Remei: biodiversitat, ciència, cultura, esports, enologia, història, patrimoni i turisme.

El primer dels actes és una conferència que tindrà lloc dissabte vinent, dia 4 de febrer, a les 12.00 hores, a càrrec del Dr. Martí Boada, científic ambiental i geògraf, sota el títol “Boscos al segle XXI: On som i cap a on anem?” que servirà, alhora, per a inaugurar la seva exposició “Art al bosc”.

En l’apartat Ciència, la majoria dels actes s’emmarcaran dintre de la commemoració de l’Any Oró, en col·laboració amb la Fundació Joan Oró.

A banda de les exposicions en les dues sales d’exhibició, la cultura serà una protagonista principal amb les presentacions dels últims llibres de Juan Cal i de Miquel Molina, a més de dedicar a Josep Vallverdú la 5a edició del Tast, Aplec Literari al Castell del Remei que l’escriptor apadrina des de l’inici. La diada de Sant Jordi és la data escollida per a celebrar l’Aplec de Primavera. D’altra banda, després de 24 anys, es recupera l’històric Aplec de la Sardana del Castell del Remei del dia 1 de maig.

Pel que fa a Esport, en l’àmbit de la solidaritat s’ha programat la 6a Cursa Nocturna Castell del Remei per al 3 de juny.

Quant a enologia, les sessions de tast de vins s’enriquiran amb experiències en el nou restaurant de la finca.

Així mateix, des de la Fundació Castell del Remei s’estan gestionant diverses actuacions en el vessant de la història i el patrimoni.

I, finalment, en el decurs d’aquest any es presentaran noves propostes turístiques.

Castell del Remei, dimarts 31 de gener del 2023