CASTELL DEL REMEI CREA LA SEVA FUNDACIÓ

Castell del Remei va constituir el passat 9 de febrer una Fundació amb l’objectiu de preservar, mantenir i fomentar el patrimoni natural, històric, artístic, cultural i vitivinícola de l’emblemàtica finca situada a la plana de Lleida.

L’empresa Castell del Remei -amb el celler més antic de Catalunya en l’elaboració i etiquetatge de vins fins de criança-  conscient del paper de l’enclavament des del punt de vista natural i de la seva importància cabdal en la història del territori sent la responsabilitat de defensar-ho mitjançant la nova entitat.

Recordem que la propietat consta de la casa-palau, el celler centenari, el santuari dedicat a la Mare de Déu del Remei, el restaurant de cuina de la terra, edificacions de l’antiga colònia agrícola -molí, fassina, tallers, bàscula…- en un entorn natural d’arbredes i llacs on la biodiversitat és una prioritat.

Les àrees temàtiques als que dedicarà la seva tasca la Fundació són la biodiversitat, la cultura, la història, l’esport, el patrimoni i el turisme.

I els àmbits d’actuació per tal de desenvolupar les activitats relacionades amb aquests temes són el debat, la divulgació, la documentació, el lleure i la solidaritat.

La presidenta de la Fundació Castell del Remei és Mireia  González Antó, que ha estat la directora de Comunicació del grup vitivinícola de Tomàs Cusiné durant dècades, i és també qui la gestionarà.

Castell del Remei, dimecres 21 de setembre del 2022