Serveis

Contractació d'Espais

Sala Gran de Bótes (celler)

Sala del Retrat (celler)

Sala Romana (celler)

300 €

Sala de Tast de La Casa dels Vins (celler)

400 €

Sala Lucilla Atilia (celler)

800 €

Pati (Casa-palau)

(13 hores, de les 8.00 a les 21.00 hores)

Saló del Mirall (Casa-palau)

Saló d’Estiu (Casa-palau)

(13 hores, de les 8.00 a les 21.00 hores)

Ambdós salons (del Mirall i d’Estiu)

Preu

XXX €

Saló Victòria (Casa-palau)

Santuari

Espais exteriors

A convenir

Serveis complementaris (consultar preus)

Visita guiada al celler, tast de vins, degustació de vins, servei d’àpats i de banquets.

Lloguer de material

Equip de so

175 €

Projector i pantalla

150 €

Cadires de fusta plegables

2 € / unitat

Cadires de plàstic blanques

2 € / unitat

Funda cadira

3 € / unitat

Taula vestida

(75 cm. X 1,80 cm.)

10 €

Altres equipaments o materials

(Condicionament tèrmic, tarimes, faristol...)

a concretar

Sessions fotogràfiques

Sessió fotogràfica en espais del celler

(2 hores, màxim)

200 €

Sessió fotogràfica en espais de la casa-palau

(2 hores, màxim)

Rodatges publicitaris i cinematogràfics

A convenir

Cerimònies religioses al santuari de la Mare de Déu del Remei

Casament

Altres cerimònies

(bateig, primera comunió, matrimoni i altres cerimònies religioses -aniversaris de noces, entre altres)

150 €

Inclou: servei del sacerdot, espai habilitat (enllumenat, mobiliari, catifa passadís central, megafonia, reproductor CD, harmònium), neteja prèvia i posterior, arribada del vehicle nupcial fins a la porta del temple, aparcament de franc per als convidats i entorn natural per a sessió fotogràfica.

Material a l'abast

• Audiovisuals

Fons fotogràfic Francesc Boix: Arxiu Nacional de Catalunya.

Audiovisual Castell del Remei a vista de vehicle aeri no tripulat realitzat per SkyArt (enregistrament: tardor del 2022): català, castellano i English.

Turisme: Anunci publicitari.

Reportatge Grup Tomàs Cusiné.

Imatges Castell del Remei Wikimedia (any 2016).

Anunci Aplec del Castell del Remei 2017.

Anunci Festa Major del Castell del Remei 2018.

Anunci Aplec del Castell del Remei 2019.

Programa RTVE (2018): Un país mágico visita el Castell del Remei.

Programa TVE-Catalunya (2019): Cinc dies al Castell del Remei.

Programa Zoom Tendencias RTVE: Lleida, el Segre que nos lleva.

Audiovisual Testimonis d’antics habitants i treballadors de la colònia agrària Castell del Remei.

Reportatge de l’exposició Records de l’antiga colònia agrícola Castell del Remei (Sala Lucilla Atilia, octubre del 2016).

Interpretació de la Pregària a la Verge del Remei des del Saló del Mirall de la casa-palau.

Videoclip de la cançó Estimada Primavera de Paula Milara enregistrat al Castell del Remei.

Col·lecció Victòria Antó: Exposició Roba de blanc al Castell del Remei.

Espectacle Llenceria literària.

Interpretació de la Pregària a la Verge del Remei a càrrec de l’Orfeó Català.

Interpretació de la Pregària a la Verge del Remei a càrrec de Marina Rossell al Gran Teatre del Liceu.

Entrevista a Mireia  González Antó, directora de Comunicació, al programa Cafeïna de Lleida TV: Història de la finca Castell del Remei.

Entrevista a Mireia  González Antó, presidenta de la Fundació Castell del Remei, al programa Cafeïna (capítol 063) de Lleida TV (data d’emissió: 13 de setembre del 2022).

Entrevista a Mireia  González Antó, presidenta de la Fundació Castell del Remei, al programa Connecta Lleida-Pirineus (capítol 279) de Lleida TV (data d’emissió: 26 de setembre del 2022. A partir del minutatge 20:15).

Entrevista a Mireia  González Antó, presidenta de la Fundació Castell del Remei, al programa Cafeïna (capítol 081) de LleidaTV (data d’emissió: 7 d’octubre del 2022): Festa Major 2022 (a partir del minutatge 13.56).

Entrevista a Mireia  González Antó, presidenta de la Fundació Castell del Remei, al programa DiS (capítol 215) de Lleida TV (data d’emissió: 8 d’octubre del 2022).

Entrevista a Mireia  González Antó, presidenta de la Fundació Castell del Remei, al programa Cafeïna (capítol 093) de LleidaTV (data d’emissió: 26 d’octubre del 2022).

Entrevista a Mireia  González Antó, presidenta de la Fundació Castell del Remei, al programa Cafeïna de LleidaTV (data d’emissió: 22 de març del 2023. A partir del minutatge 14.09): Tast 5 Aplec literari al Castell del Remei.

Entrevista a Mireia  González Antó, presidenta de la Fundació Castell del Remei, al programa Cafeïna de LleidaTV (data d’emissió: 20 d’abril del 2023. A partir del minutatge 12.35): Aplec de Primavera del Castell del Remei.

Entrevista a Mireia  González Antó, presidenta de la Fundació Castell del Remei, al programa especial Diada de Sant Jordi de LleidaTV (data d’emissió en directe: 22 d’abril del 2023. A partir del minutatge 46:55): Aplec de Primavera del Castell del Remei.

Reportatge al programa especial de Sant Jordi 2023 de Lleida TV (data d’emissió: 23 d’abril. A partir del minutatge 36.18): Aplec de Primavera del Castell del Remei,

Programa especial dedicat a l’Aplec de Primavera del Castell del Remei 2023 amb entrevista a Mireia  González Antó realitzat per Lleida TV (data d’emissió: 23 d’abril del 2023).

Entrevista a Mireia  González Antó, presidenta de la Fundació Castell del Remei, al programa Cafeïna de LleidaTV (data d’emissió: 30 de maig del 2023. A partir del minutatge 17.51): 6a Camina i Cursa Nocturna Castell del Remei.

Reportatge de Lleida TV (dissabte, 3 de juny del 2023): 6a Caminada i Cursa Nocturna Castell del Remei.

Reportatge de Lleida TV al programa Cafeïna (data d’emissió: 7 de juny): 6a Caminada i Cursa Nocturna Castell del Remei.

Entrevista a Paula Milara, guanyadora OP3, i a Mireia  González Anto al programa Connecta Lleida Pirineus de LleidaTV (data d’emissió: 8 de maig del 2023): Videoclip de la cançó Estimada Primavera enregistrat al Castell del Remei (a partir del minutatge 1.40).

Entrevista a Victòria Antó, propietària de la col·lecció d’aixovar antic, al programa DiS de Lleida TV (data d’emissió: 23 de juny del 2023): Col·lecció Victòria Antó.

Entrevista a Mireia  González Antó, presidenta de la Fundació Castell del Remei, al programa Cafeïna de LleidaTV (data d’emissió: 14 de setembre del 2023): Presentació de la programació d’activitats de la  Temporada de Tardor.

Entrevista a Mireia  González Antó, presidenta de la Fundació Castell del Remei, al programa Cafeïna de LleidaTV (data d’emissió: 3 d’octubre del 2023. A partir del minutatge 11:55): Presentació de la Festa Major.

Programa especial dedicat a la Festa Major 2023 amb entrevista a Mireia  González Antó realitzat per Lleida TV (data d’emissió: 8 d’octubre del 2023).

Programa Vinum De la vinya al paladar, capítol 8: “El Castell del Remei (DO Costers de Segre) és el punt de partida…” (data d’emissió: 21 de desembre del 2023).

Entrevista a Mireia  González Antó, presidenta de la Fundació Castell del Remei: Programa Una altra història de Televisió de Catalunya presentat per Albert Om (data d’emissió: 21 de desembre del 2023. A partir del minutatge 24:43).

Enoturista: Visitem el celler Castell del Remei.

Visita turística.

Visitamos Castell del Remei.

Vídeo de Castell del Remei a vista de vehicle aeri no tripulat realitzat per José Miguel Velasco Riego (enregistrament: setembre del 2023).

Matrus JR: Imatges de Castell del Remei amb so de la Pregària a la Verge del Remei interpretada per la cantant Marina Rossell.

Jaumedelleida: Natura al Castell del Remei.

Joan Gómez López: Panoràmica en dron de la finca Castell del Remei.

Reportatge magazín La Mira: El castell de la revolució fotografies de Jordi Borràs Abelló.

Article Polvorín de la finca del Castell del Remei: https://www.rutasconhistoria.es/loc/polvorin-de-la-finca-del-castell-de-remei

Fotografies Francesc Niubó

• Publicacions

El Castell del Remei. Terra, aigua i cultura del vi a la plana d’Urgell, Jaume Mateu Giralt; Tast 1, Tast 2, Tast 3, Tast 4; La jove de Pompeia, Jaume Mateu Giralt; El cavaller provençal, Jaume Mateu Giralt.

• Bibliografia

Urgell. La febre d’aigua, de Vicenç Villatoro; Mosaic de tardor, Josep Vallverdú; Els Girona, la gran burgesia catalana del segle XIX: Paisatge amb figures, Àlex Susanna; Lluïsa Pla Toldrà; Els vins de Costers del Segre, Josep Vallverdú, Vidal Vidal, Marta Alòs, Josep Ramon Ribé, Marc Trilla, Xavier Ayala i Toni Lara; Catalan Wine Landscapes, Swasky;  Els tresors dels Canals d’Urgell, Jaume Mateu, Josep Ripoll, Josep Vallverdú, Maribel Pedrol, Miguel Varea; Centenari Josep Obiols  (1984-1994), Departament de Cultura de la Generalitat de Catalunya; Aigua a les venes, Francesc Canosa; L’ignot oest, Ignasi Aldomà; Quan érem lleidatans, Antoni Gelonch; Reinas de copas, Zoltan Nagy; Diccionari biogràfic de les terres de Lleida. Política, economia, cultura i societat del segle XX, Conxita Mir, Antonieta Jarne, Joan Sagués i Enric Vicedo; Camino Catalán. La ruta tranquila hacia Santiago de Compostela, Callum J. Christie; Crim al bancal, Juan Cal; Lo Segador, Josep M. del Bosch Gelabert; La veu dels regants de la Plana d’Urgell, Raimon Ferrer; Una caja de galletas, de Josep Salvia…

• Revista

CIVIT ESMATGES, Joan. Testimonis de la Guerra Civil: la major tragèdia del segle XX  a la província de Lleida (1939-1999), en què van morir 192 persones en esclatar un polvorí de guerra al Castell del Remei. URTX. Pàg. 253-257.