9a edició

Diumenge, 27 d’octubre del 2024

PROGRAMA:

• 8 h, Ermita Sant Sebastià: Recollida de dorsals i obsequi de la cursa. (Com arribar-hi)
  • 9.30 h, Celler Tomàs Cusiné: Sortida de les dues distàncies (7 i 14 km) de la 8a Cursa i Caminada Entre Vinyes de Tomàs Cusiné.
  • 11.45 h: Tancament de meta.
  • 12 h: Sorteig de regals i entrega de premis.
  • Durant tot el matí, els participants podran visitar el celler Tomàs Cusiné de forma guiada i de franc.
  • L’enoteca del celler estarà oberta fins a les 13 hores per tal de poder adquirir vins que s’hi elaboren o d’altres pertanyents a cellers del grup de Tomàs Cusiné.
  • Per a conèixer les possibilitats turístiques del Celler Tomàs Cusiné i el seu entorn, consulteu: www.tomascusine.com o www.vilosellwinehotel.com

INSCRIPCIÓ 7 km (caminant o corrent)

INSCRIPCIÓ 14 km

DORSAL SOLIDARI

CONEIX LA CURSA I CAMINADA ENTRE VINYES TOMÀS CUSINÉ

La Cursa i Caminada Entre Vinyes Tomàs Cusiné sorgeix de la voluntat de crear un esdeveniment esportiu massiu en solidaritat amb la Fundació Catalana de Lupus per tal de donar a conèixer la malaltia i captar recursos per a la investigació científica.
La saturació d’iniciatives similars en nuclis urbans va suggerir la idea de sortir de la ciutat i això va dur a plantejar-ho en l’entorn vinyater del grup cellerer Tomàs Cusiné. Així doncs, es va estrenar l’any 2014 amb el projecte al celler Tomàs Cusiné d’El Vilosell i que, posteriorment, es va ampliar amb la Cursa Cara Nord i la Caminada i Cursa Nocturna Castell del Remei, que ja han complert nombroses edicions reeixides.

Tots els certàmens tenen una gestió tècnica esportiva que, entre altres qüestions, decideix els dos recorreguts més adients per als atletes. Per tal d’apropar la iniciativa solidària al màxim de gent, sempre es proposa una distància més llarga per als corredors i una menor que també es pot fer caminant

Els participants poden accedir al sorteig de marxandatge esportiu signat per cèlebres protagonistes de l’actualitat esportiva sensibles a la causa de la malaltia i de productes  d’altres importants col·laboradors amb l’objectiu de poder obtenir més recursos per a la recerca.

I, en totes les proves, la bossa del participant conté una ampolla -obsequi del celler corresponent, per als adults- i la samarreta oficial -per als menors d’edat- i s’hi instal·la un taulell on es poden degustar alguns dels vins que s’hi elaboren.

De moment, el lupus és incurable; potser amb l’ajuda dels participants pot deixar de ser-ho.  Moltes gràcies!

Mireia  González Antó
Patrona de la Fundació Catalana de Lupus i presidenta de la Fundació Castell del Remei

Hem recaptat

euros