transparent.png
Reprodueix vídeo

7a edició

Dissabte 25 de maig del 2024

Vine a la Caminada i Cursa Nocturna Castell del Remei en la seva 7a edició!

Tenim moltes ganes de reviure aquest esdeveniment esportiu tan excepcional que combina l’esport,  l’enoturisme, la natura de l’entorn del Castell del Remei i la solidaritat amb la Fundació Catalana de Lupus.

Enguany, incorporem canvis en les modalitats i els recorreguts!

Consulta el recorregut de la cursa:

Recorregut de 10 km

Recorregut de 15 km

INSCRIPCIÓ MAJORS 14 ANYS

INSCRIPCIÓ MENORS 14 ANYS

DORSAL SOLIDARI

Es podrà recollir el dorsal de les 11 a les 13.30 h i de les 18 a les 21.30 h a la Sala Lucilla Atilia del celler.

Consulta la programació d’enguany i gaudeix des de les onze del matí (hora d’obertura de la recollida de dorsals) o abans i durant tot el dia de les possibilitats que ofereix l’estada i visita a la finca Castell del Remei.

Fes un cop d’ull al llistat de regals dels nostres col·laboradors i participa en el sorteig solidari amb la Fundació Catalana de Lupus.

Informa’t del Reglament de la prova abans d’inscriure-t’hi.

Viu la Caminada i Cursa Nocturna Castell del Remei des de dins

Mira les imatges de les últimes edicions.

SOBRE LA CAMINADA I CURSA NOCTURNA CASTELL DEL REMEI

La Caminada i Cursa Nocturna Castell del Remei forma part de les proves esportives solidàries que organitza la Fundació Castell del Remei -junt amb la Cursa i Caminada Tomàs Cusiné- que té la voluntat d’organitzar uns esdeveniments esportius massius en solidaritat amb la Fundació Catalana de Lupus per tal de donar a conèixer la malaltia i captar recursos per a la investigació científica.

La saturació d’iniciatives similars en nuclis urbans va suggerir la idea de sortir de la ciutat i va dur a plantejar-ho en l’entorn vinyataire del grup cellerer Tomàs Cusiné. Així doncs, l’any 2014 va tenir lloc la 1a edició de la Cursa i Caminada Tomàs Cusiné. Posteriorment, l‘any 2017, el projecte es va ampliar en el celler històric del grup: Castell del Remei.

El fet de transcórrer en un territori pràcticament nul orogràficament -al bell mig de la Plana d’Urgell- va idear l’al·licient de la nocturnitat per tal d’atorgar un estímul afegit, el que també provoca que es porti a terme en dates ben pròximes a l’estiu.

Ambdues proves assoleixen edicions molt reeixides amb una gran participació i tenen l’obsequi d’una ampolla de vi per als participants majors d’edat i la samarreta oficial per als menors.

En el cas de la Nocturna Castell del Remei, atès l’horari de la prova, culmina amb un sopar basat en una graellada a l’aire lliure.

Tots els certàmens tenen una gestió tècnica esportiva que, entre altres qüestions, decideix els recorreguts més adients per als atletes. Per tal d’apropar l’acció solidària al màxim de gent, sempre es proposa una distància més llarga per als corredors i una més curta que també es pot fer caminant.

En ambdues proves, s’instal·la un taulell on es poden degustar vins que s’elaboren en el celler patrocinador.

Amb la intenció de recaptar més recursos per a la recerca científica de la malaltia del lupus, els participants poden accedir al sorteig de marxandatge esportiu procedent de cèlebres protagonistes de l’actualitat esportiva sensibles a la causa de la malaltia i d’altres productes d’entitats col·laboradores.

El lupus és una greu malaltia sistèmica autoimmune que, de moment, és incurable; potser amb la vostra ajuda pot deixar de ser-ho.

Participar en les curses organitzades pels cellers Castell del Remei i Tomàs Cusiné és una oportunitat de contribuir-hi mitjançant una divertida iniciativa lúdica, esportiva, saludable, enoturística i, sobretot, solidària

Moltes gràcies!

9a CURSA I CAMINADA TOMÀS CUSINÉ: El Vilosell (Les Garrigues), diumenge 10 de novembre del 2024.

Hem recaptat

euros