VOLUNTARIAT

7a CAMINADA I CURSA NOCTURNA CASTELL DEL REMEI

Un esdeveniment esportiu no pot tenir èxit sense la figura del voluntari, que constitueix una part fonamental perquè el resultat sigui òptim. En la Caminada i Cursa Nocturna Castell del Remei, els voluntaris formen part de la família de la prova.

Si vols ser voluntari, envia un missatge electrònic a ae.ekkelleida@gmail.com i ens posarem en contacte amb tu.

Les tasques les anunciarem la setmana prèvia a la prova. Esperem que gaudiu tant com ho fem nosaltres!

Les tasques destinades als voluntaris són:

• Muntatge de les bosses dels participants i entrega de dorsals.
  • Muntatge de la sortida, dels avituallaments i de l’arribada.
  • Servei en els avituallaments de la prova i de la post prova.

Com a agraïment, els voluntaris rebran una ampolla de vi del grup cellerer de Tomàs Cusiné, un val de descompte del 10 per cent en la compra de vi embotellat durant el dia de la cursa a l’enoteca del celler i un tiquet per a sopar a base de graellada de llonganissa sense gluten o hamburguesa vegana amb pa (amb o sense gluten) amb oli, i degustació de vins del celler Castell del Remei.

Vine a ajudar-nos a fer de la Caminada i Cursa Nocturna Castell del Remei una gran festa de l’esport, de l’activitat física saludable, de l’enoturisme i, especialment, de la solidaritat en plena natura. Moltes gràcies!

T’hi esperem!