REGLAMENT

7a CAMINADA I CURSA NOCTURNA CASTELL DEL REMEI

La Fundació Castell del Remei és l’entitat organitzadora de la Caminada i Cursa Nocturna Castell del Remei patrocinada pel celler Castell del Remei, amb el suport institucional de l’Ajuntament de Penelles i tècnic de l’Associació Esportiva Ekke Lleida. Podeu contactar amb l’organització enviant un correu electrònic a: ae.ekkelleida@gmail.com

PROVA

La 7a edició de la Caminada i Cursa Nocturna Castell del Remei tindrà lloc el dissabte 25 de maig del 2024 a partir de les 19 h amb sortida i arribada a la finca Castell del Remei. Consta de dues distàncies:

• Cursa i caminada de 15 km (A partir de 14 anys): Competitiva i cronometrada per a fer corrent o caminant.
  • Caminada i cursa de 10,2 km: Competitiva i cronometrada per a fer caminant o corrent.

Els corredors que decideixin retirar-se de la prova ho hauran de comunicar a
l’organització en el punt de control més proper al lloc de la retirada.

Els circuits estaran degudament senyalitzats i marcats amb cintes, llums i cartells indicadors. L’Organització es reserva el dret de modificar el recorregut, els horaris, la
durada, etcètera.

Les dues distàncies es cronometraran amb el sistema dorsal-xip d’un sol ús.

HORARIS

• De 18 a 20.30 h, Sala Lucilla Atilia del celler: Recollida de dorsal i bossa del participant amb l’obsequi.
  • 19.30 h, a la plaça Major: Sortida de la caminada de 15 km.
  • 20.30 h, a la plaça Major: Sortida de la caminada de 10,2 km.
  • 21 h, a la plaça Major: Sortida de la cursa de 15 km.
  • 21.15 h, a la plaça Major: Sortida de la cursa de 10,2 km.
  • A partir de les 22 h, al carrer Major i a l’avinguda dels Girona: Sopar a la fresca i actuació musical amb el grup Jambolainers.
  • 23 h: Tancament de meta, sorteig de regals i entrega de premis.

INSCRIPCIONS

Per a participar és obligatori inscriure’s prèviament. Les inscripcions s’efectuaran i es gestionaran exclusivament a través dels webs de la Fundació i del Celler Castell del Remei amb un formulari gestionat per l’Associació Esportiva Ekke Lleida.

Termini límit: dijous, 23 de maig a les 13 h o en arribar al nombre màxim de participació de 1.200 persones entre les dues distàncies.

Preu d’inscripcions: 20 euros per als majors de 14 anys, que inclou una aportació directa de 3€ en benefici de la Fundació Catalana de Lupus. I de 10 euros en cas dels menors de 14 anys, mitjançant formularis exclusius.

Obsequis: Tots els participants majors d’edat rebran com a obsequi una ampolla de vi del grup cellerer de Tomàs Cusiné (valorada en més de 10 €). Els participants menors d’edat obtindran la samarreta oficial de regal.

Així mateix, un val de descompte del 10 per cent en la compra de vi embotellat durant el dia de la cursa a l’enoteca del celler presentant el dorsal i sopar a base de graellada de llonganissa sense gluten o hamburguesa vegana amb pa (amb o sense gluten) amb oli, i degustació de vins del celler Castell del Remei (refresc per als menors d’edat).

Durant el procés d’inscripció:

• Opció de comprar un màxim de 10 butlletes per a participar en el sorteig de regals en solidaritat amb la Fundació Catalana de Lupus. En cas de fer-ho, els nombres adquirits constaran en el dorsal.
  • Opció d’adquirir la samarreta oficial al preu de 10 euros (data límit: 3 de maig).

Si no és possible la participació activa, hi ha l’opció de comprar el Dorsal Solidari al mateix preu que la inscripció per a majors de 14 anys, a benefici de la Fundació Catalana de Lupus.

En cas de no cobrir-se les places, s’admetran inscripcions el mateix dia de la cursa amb un recàrrec de 5 €.

L’assegurança d’accidents està inclosa en el preu de la inscripció. En cas d’accident durant les proves, cal posar-se en contacte amb l’organització mitjançant el telèfon d’emergència indicat en el dorsal.

Una vegada efectuada i pagada la inscripció, només es tornarà l’import per una causa justificada fins a 48 hores abans de l’inici de la cursa i caminada.

CATEGORIES

Per a establir les categories es té en compte l’edat a data de 31 de desembre del 2024.

CURSA DE 10,2 km

General: Totes les edats (m/f).
Veterà: Més de 40 anys (m/f).

CURSA DE 15 km

General: Totes les edats (m/f).Veterà: Més de 40 anys (m/f).

Les caminades no són competitives per la qual cosa no tenen categories ni premis.

RECOLLIDA DE DORSALS

Data: dissabte, 25 de maig del 2024
Lloc: Sala Lucilla Atilia del celler
Horaris: d’11 a 13.30 h i de 18 a 20.30 h

Totes les persones inscrites podran rebre la bossa del participant amb l’obsequi oficial, el dorsal i la documentació fins a 15 minuts abans de l’inici de la prova corresponent.

L’Organització pot demanar el DNI o document similar per tal de comprovar la identitat del participant en el moment de la recollida del dorsal.

Es permet la recollida de dorsal per part d’algú altre aportant una fotocòpia o imatge digital del document acreditatiu d’identitat corresponent a la persona participant.

La bossa del participant inclou:

• Per als majors de 18 anys: Ampolla de vi del grup cellerer de Tomàs Cusiné.
  • Per als menors d’edat: Samarreta oficial de la 7a edició.
  • Obsequis promocionals.
  • Material divulgatiu.

Cal dur el dorsal ben visible a l’alçada del pit.

És necessari per a accedir a la zona de sortida, per disposar d’avituallaments, per a sopar i per a estar assegurat en cas d’accident.

Si es compren tiquets per al sorteig de regals solidari amb al Fundació Catalana de Lupus, els números constaran en el dorsal.

PREMIS

Hi haurà premi per als tres primers classificats de la general i de les diferents categories de les curses de 10,2 i 15 km.

Amb l’objectiu de repartir al màxim els regals i premis de la prova, aquests NO són acumulables sempre atorgant importància a la categoria absoluta sobre la resta i, per tant, els guanyadors de la categoria absoluta no poden obtenir premis en d’altres categories per edats.

MATERIAL OBLIGATORI

Dispositiu d’il·luminació nocturn (frontal).

DESQUALIFICACIONS

Els/les participants es comprometen a comportar-se de manera cívica en relació a la resta de participants i a l’entorn.

Serà motiu de desqualificació:

• No portar el dorsal visible.
  • No seguir el recorregut marcat.
  • Llençar deixalles en algun lloc no determinat a tal efecte.
  • No fer cas de les indicacions dels voluntaris i/o directors de prova.
  • No ajudar a un corredor en cas de necessitat.

RECLAMACIONS

Les reclamacions es podran fer a la Gestió Tècnica i, en cap cas, passada una hora de la finalització de la prova.

DRETS D’IMATGE

El participant autoritza que puguin aparèixer imatges seves publicades al web de la prova o en d’altres relacionades amb l’organització, així com en qualsevol publicació o fullet que l’organització consideri oportú en imatges captades pels fotògrafs o videògrafs oficials. També cedeix les seves imatges perquè puguin ser utilitzades pels patrocinadors de la prova.

DADES PERSONALS

En virtut de la Llei 15/1999 de 13 de desembre sobre la Protecció de Dades de Caràcter Personal, el participant es fa coneixedor que les seves dades personals seran incorporades en un fitxer automatitzat responsabilitat de l’Associació Esportiva Ekke Lleida, CIF: G25608670. Aquest fitxer podrà ser trames als patrocinadors i col·laboradors de la prova per a ser utilitzats amb finalitats comercials.

Fent la inscripció, se consenteix expressament i s’autoritza que es tractin les dades personals amb les finalitats exposades, la seva publicació en aquest web i en els llistats de classificació i inscripcions pertinents.

Si es desitja exercir els drets d’accés, rectificació, cancel·lació o oposició es pot enviar un missatge electrònic a ae.ekkelleida@gmail.com

ESTAT DE SALUT

L’organitzador declina tota responsabilitat davant d’accidents físics i/o materials que el/la participant pugui patir o provocar.

El participant, en omplir el formulari d’inscripció, reconeix estar en perfectes condicions físiques per a la pràctica esportiva i, en concret, per a caminar o córrer almenys 10 km. És responsabilitat del mateix participant fer-se reconeixements mèdics periòdics per tal que no corri cap risc. I eximeix l’Organització de qualsevol problema físic que pugui patir durant la participació en qualsevol prova.

ACCEPTACIÓ

Aquest reglament por ser modificat si l’Organització ho considera convenient per tal de millorar aspectes organitzatius. En omplir el formulari de la inscripció s’entén que el participant es considera suficientment informat/informada i que accepta aquestes condicions.

La inscripció a la caminada o cursa implica l’acceptació d’aquest reglament.