SORTEIG DE REGALS

7a CAMINADA I CURSA NOCTURNA CASTELL DEL REMEI

Amb la intenció de recaptar més recursos per a la recerca científica de la malaltia del lupus, els participants poden accedir al sorteig de marxandatge esportiu procedent de cèlebres protagonistes de l’actualitat esportiva sensibles a la causa de la malaltia i d’altres productes d’entitats col·laboradores. Durant el procés d’inscripció, tots els participants poden adquirir fins a 10 butlletes per a participar en el sorteig que tindrà lloc durant l’entrega de premis. Per a poder recollir els regals s’hi ha d’estar present; en cas contrari se sortejaran en la pròxima cursa solidària organitzada per la Fundació Castell del Remei, de la mateixa manera que si no es presenten els nombres premiats.

La llista provisional de regals és:

• 3 ampolles màgnums de vi negre Oda.
  • 1 dinar per a dues persones al Restaurant Castell del Remei.
  • 1 nit d’allotjament per a dues persones en habitació doble al Vilosell Wine Hotel (www.vilosellwinehotel.com) amb visita guiada i tast de vins al celler Tomàs Cusiné (www.tomascusine.com)
  • Visites guiades per a dues persones amb tast de vins al celler Castell del Remei (www.castelldelremei.com).
  • Visites guiades per a dues persones amb tast de vins al celler Tomàs Cusine.
  • Polo per a dona de la talla M de l’equip Dakar de l’Isidre Esteve signada pel pilot.
  • Polo per a home de la talla L de l’equip Dakar de l’Isidre Esteve signada pel pilot.
  • Samarreta del F.C. Barcelona signada pels jugadors de la plantilla masculina del primer equip.
  • Samarreta del F.C. Barcelona signada per la jugadora Aitana Bonmatí Conca, guanyadora del guardó a Milor Jugadora del Món.
  • Samarreta del F.C. Barcelona signada pels jugadors de la plantilla masculina del primer equip Pau Cubarsí i Lamine Yamal.
  • Samarreta de la Fundació Catalana de Lupus signada per Aitana Bonmatí Conca.
  • 2 samarretes de la Fundació Catalana de Lupus signades per Pau Cubarsí i Lamine Yamal.
  • 2 motxilles del Gimnàs Viding Ekke.