8a EDICIÓ DE LA CURSA ENTRE VINYES TOMÀS CUSINÉ

Diumenge, 22 d’octubre, al matí a El Vilosell

A les 9.30 hores del diumenge 22 d’octubre està prevista la sortida de la 8a edició de la Cursa i Caminada Entre Vinyes Tomàs Cusiné, solidària amb la Fundació Catalana de Lupus, que se celebra a El Vilosell (Les Garrigues).

La cursa consta de dues distàncies: 7 km amb desnivell positiu de 116 metres caminant o corrent i 14 km amb desnivell positiu de 480 metres, a partir de 14 anys, només corrent.

inscripcions

Les inscripcions -a un preu únic de 20 euros- s’efectuen mitjançant el web tomascusine.com o fundaciocastelldelremei.org i inclouen bossa del participant amb ampolla de vi Auzells del Celler Tomàs Cusiné per a tots els corredors majors d’edat, samarreta oficial de la cursa per a tots els corredors menors d’edat, entrepà i fruita a l’arribada, degustació de vi per als adults, visita al celler i l’opció de participar en el sorteig de regals.

L’esdeveniment -organitzat per la Fundació Castell de Remei- combina esport, salut, natura i enoturisme i compta amb la col·laboració de l’Ajuntament d’El Vilosell i Noel Alimentària. La gestió tècnica està a càrrec de l’Associació Esportiva Ekke.

A més de la inscripció, es pot col·laborar solidàriament amb la Fundació Catalana de Lupus adquirint el dorsal 0, fent una donació directa a l’entitat o bé comprant butlletes per al sorteig de regals entre els qual hi ha una nit per a dues persones en habitació doble al Vilosell Wine Hotel, dinar per a dues persones al Restaurant Castell del Remei, samarretes del F.C. Barcelona signades per la plantilla femenina del primer equip o per la seva capitana l’Alèxia Putellas, lots de vins, visites guiades per a dues persones amb degustació de vins als cellers Tomàs Cusiné i Castell del Remei, oli…

L’entrega de dorsals, de l’obsequi i de la bossa del corredor començarà a les 8.00 hores davant del celler Tomàs Cusiné.

Després del tancament de la meta es procedirà al sorteig de regals i a l’entrega de premis.

L’enoteca estarà oberta fins a les 13.00 hores.