LA FUNDACIÓ CASTELL DEL REMEI CELEBRA LA DIADA DE L’ENTITAT

Amb diverses activitats per a promocionar la seva tasca i en el marc de les Jornades Europees de Patrimoni

Diumenge dia 17 de setembre, Castell del Remei celebra la Diada de la Fundació amb un seguit d’actes per tal de promocionar la seva funció i la seva tasca, que van des de la promoció del patrimoni fins a la de la cultura del vi passant per la conscienciació envers el medi ambient i la representació d’un espectacle artístic.

L’inici de la jornada serà una visita guiada a la casa-palau -on hi ha la seu de la Fundació Castell del Remei- a càrrec de la presidenta de l’entitat, Mireia  González Antó. Es tracta d’una activitat limitada a 10 persones que se seleccionaran mitjançant un concurs que es durà a terme a través del perfil de la xarxa social Instagram de la institució.

A les 11.00 hores, tindrà lloc una exhibició de gossos eco-detectors per a la conservació del medi ambient i l’alliberament d’una cria d’au a càrrec d’Alfons Pera, tècnic d’Ecco-Trenca.

A continuació, al migdia, la companyia de dansa contemporània La casa oscura oferirà l’espectacle Jeneku -inspirada en rituals de diferents cultures- interpretat amb foc pels ballarins Sabino Barbieri i Núria Argilés que emprenen un viatge màgic a través del seu moviment i de la seva emoció que permet compartir amb el púbic una atmosfera gairebé mística.

En acabar, a les 13.00 hores, a l’enoteca del celler es farà un tast sensorial de vi apte per a tots els públics -infants inclosos- que requereix reserva prèvia per places limitades en l’aforament al 973580200  o bé a info@castelldelremei.com.

Durant la Diada de la Fundació, tots els actes són de franc, a excepció de l’actuació de dansa per la que  els espectadors faran una aportació a taquilla inversa.

La Diada de la Fundació s’inscriu en el marc de les Jornades Europees de Patrimoni 2023 (#JEP2023)