Reconeixement a l’Acció Social i Solidària a Lleida 2024

La presidenta de la Fundació Castell del Remei, Mireia González Antó, va rebre el 20 de febrer de mans de l’alcalde de Lleida, Félix Larrosa, el Reconeixement a l’Acció Social i Solidària a Lleida 2024 en un acte a l’Auditori Enric Granados de Lleida.

Fou a proposta de la Federació ALLEM, que aplega les entitats Acudam, Adda, l’Associació Alba, Amisell, Aspamis, Aspros, Claror, L’Estel, Ilersis, l’Institut Municipal d’Ocupacio Salvador Seguí, Integra Pirineus, Llar Santa Anna, L’Olivera, Plançó, Sant Joan de Déu Terres de Lleida, Talma i La Torxa.

La solidaritat és un dels àmbits d’actuació de la Fundació Castell del Remei i és per aquest motiu que col·labora amb diverses entitats socials.

A la imatge, Joan Ramon Saura, president d’ALLEM i Mireia González Antó en l’acte de lliurament del Reconeixement.