CIRCUIT D’ORIENTACIÓ PER LA FINCA CASTELL DEL REMEI

El 15 de gener se sortejaran lots de vins entre els participants

A mitjans de desembre es va estrenar un Circuit d’Orientació per la finca Castell del Remei en col·laboració amb l’entitat Ponent Orientació que està tenint molt d’èxit.

El recorregut consta de 15 punts amb uns codis que cal localitzar en unes balises i que els participants han d’anar registrant ja sigui en un full que cal recollir a l’enoteca del celler o en una aplicació pròpia de l’esport de l’orientació anomenada I-Orientering. Així mateix, les balises tenen il·lustracions de personatges de Disney que els infants han d’anotar si volen implicar-s’hi més activament.

Entre els que hagin retornat el full a l’enoteca, el dia 14 de gener se sortejaran lots de vins del celler Castell del Remei. De moment, un setmana abans de la data esmentada, ja són més de cent les persones que han fet el circuit.

L’itinerari -que recorre diversos paratges naturals de l’exterior de la finca històrica- es pot fer individualment o bé en parella, família o grups d’amics cadascú al seu gust, ja sigui gaudint de l’entorn tot passejant, a contrarellotge caminant o corrent o en bicicleta. En alguns casos, s’han organitzat competicions entre grups d’escoltes o companys de treball.

L’esport d’orientació constitueix una pràctica fisicoesportiva que posa en marxa cos i ment, i que ofereix l’oportunitat de gaudir del contacte directe amb la natura, sense límits d’edat ni de forma física.

El Circuit d’Orientació del Castell del Remei és una iniciativa de l’àrea temàtica Esport de la Fundació Castell del Remei.