Noticia

LA FUNDACIÓ CASTELL DEL REMEI REP EL PREMI AL LIDERATGE SOCIAL DEL CONSELL SOCIAL DE LA UNIVERSITAT DE LLEIDA

El Consell Social de la Universitat de Lleida va atorgar el passat 25 de gener el Premi al Lideratge Social a la Fundació Castell del Remei, que va ser rebut per Mireia González Antó, presidenta de l’entitat, en un acte al Saló Víctor Siurana de l’Edifici del Rectorat de la Universitat de Lleida que va comptar amb l’assistència d’un centenar de persones.

El premi va ser lliurat per Delfí Robinat, president del Consell Social, a l’entitat per la seva defensa i promoció del patrimoni natural, històric, artístic, cultural i vitivinícola de la finca de la plana de Lleida.

La Fundació Castell del Remei –constituïda el febrer del 2022– promou el debat, la divulgació, la documentació, el lleure i la solidaritat en matèries com la biodiversitat, la ciència, la cultura, l’enologia, l’esport, la història, el patrimoni i el turisme.

En aquest sentit, té una programació estable d’exposicions, certàmens literaris, festes populars i de nombrosos actes i esdeveniments, a més de tasques de preservació i manteniment del patrimoni de la finca històrica.